Bekijk de video
Direct inzicht in effect media op KPI’s en key drivers van het merk
De Brand Media Optimizer geeft inzicht in welke KPI’s worden beïnvloedt vanuit jouw campagnes. En dat niet alleen, het bepaalt ook wat je key drivers zijn voor verkoop. De BMO brengt alle data efficiënt samen en waardoor mogelijk ‘al het zenden’ te koppelen aan de KPI’s in het keuze-koopproces. Dat geeft inzicht in hoe communicatie werkt. Daarbij houden we rekening met de kracht van creatie, de impact van media en het leer-vergeeteffect van reclame. Door analyses over langere tijd wordt duidelijk welke media en middelen significant meer voor je merk opbrengen. Paid, earned en owned. Daarbij houden we rekening met de waarde van het merk, de impact van de uitingen en de kracht van elk individueel mediumcontact. Met die kennis ben je direct in staat campagnes te optimaliseren voor een beter resultaat.
Alle informatie in een dashboard
Het dashboard geeft inzicht in de ontwikkelingen de belangrijkste KPI’s van uw merk met concreet advies over:
De BMO zorgt voor merkgroei
Met meer dan 50 merken tonen we aan dat door Brand Media Optimizer het rendement op media (ROAS) tot 30% heeft verbeterd en er 5% extra omzet/afzet is gerealiseerd.
Mail mij voor meer informatie
Ook benieuwd wat Brand Media Optimizer voor jouw merk, product of dienst kan betekenen en wat de belangrijkste learnings zijn? Vul en verstuur onderstaand formulier, dan nemen wij zo snel mogelijk contact op.